وحیدی: امنیت در مرزها برقرار است/ زوار اربعین با مشکل امنیتی روبرو نمی‌شوند+ ویدئو
کد خبر: 27155

وحیدی: امنیت در مرزها برقرار است/ زوار اربعین با مشکل امنیتی روبرو نمی‌شوند+ ویدئو

وزیر کشور گفت: عراقی‌ها اطمینان داده‌اند مشکلی در مرزهای این کشور وجود ندارد و امنیت برقرار است و زوار با مشکل امنیتی در طی مسیر روبرو نخواهند شد.

به گزارش خودکارنیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در پاسخ به سوال ایرنا درباره امنیت مرزها اظهار داشت: امنیت در مرزها برقرار است و عراقی‌ها اطمینان داده‌اند مشکلی در مرزهای عراق وجود ندارد و امنیت برقرار است و زوار با مشکل امنیتی در طی مسیر روبرو نخواهند شد.

وی عنوان کرد: گاهی برخی از استانداران دوبار در هفته در رابطه با مسکن جلسه برگزار می کنند و این کار جزو کارهای جاری است.

وزیر کشور اظهار داشت: زمین‌ها به مقدار قابل توجهی تامین شده است و کار تقریبا در همه استان‌ها طبق روال انجام می‌شود.  

وحیدی بیان کرد: چند موضوع وجود دارد از جمله خودمالکی، مناطق فرسوده، مناطق روستایی و نهضت ساخت مسکن‌های جدید که هر چهار بُعد در دستور کار قرار دارند.

وزیر کشور یادآورشد: رئیس جمهور در این رابطه به طور مرتب پیگیر است و وزارت مسکن به عنوان مسئول اصلی کارها را دنبال می‌کند. ما هم در کنار وزارت مسکن کارهایی که لازم است را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای تامین نیازمندی های زائران اربعین در مرزهای عراق طی تماس اینترنتی با رئیس ستاد عتبات کربلا شرایط زوار اربعین‌حسینی را پیگیری کرد.

وزیر کشور با اشاره به حضورش در مرکز ارتباطات ریاست جمهوری توضیح داد: در تماس های تلفنی مردمی برخی در حوزه اربعین سوال داشتند که توضیحاتی در این زمینه ارائه شد. دغدغه‌مندی برخی عزیزان درباره موضوع عفاف و حجاب و مسائل هنجارهای اجتماعی مطرح بود که دغدغه کاملا درستی است و باید به این دغدغه پاسخ داده شود.

وحیدی بیان کرد: دولت مصمم است که همه تلاش خود را برای رفع ناهنجاری‌ها در کنار سایر قوایی که مسئول هستند، انجام دهد.

وزیر کشور با بیان اینکه فردی هم در حوزه حمل و نقل عمومی و شهری و تامین تاکسی‌ها و ون‌های نو سوال داشت، افزود: توضیحات لازم به وی درباره چگونگی نحوه پرداخت منابع مالی داده شد. علاوه بر آن برخی هم دغدغه‌های فردی داشتند که پاسخ داده شد.

حجم ویدیو: 3.79M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید