دیپلم افتخار برای «هومن برق‌نورد» آمد داشت؛ حضور با سه فیلم در فجر 42
کد خبر: 29204

دیپلم افتخار برای «هومن برق‌نورد» آمد داشت؛ حضور با سه فیلم در فجر ۴۲

در حالی که هنرمندان بسیاری برای حضور در فجر 42 در حال رقابت هستند، برنده دیپلم افتخار این جشنواره در سال گذشته دست پری برای حضور در این دوره از جشنواره فیلم فجر دارد.

به گزارش خودکارنیوز ، تفاوت بازیگرانی که در فجر دیده می‌شوند،‌ با بازیگرانی که در جشن سینمای ایران حضور ندارند،‌ معمولا تفاوت بسیاری است،‌ بازیگران بسیاری در این جشنواره دیده شده و زندگی هنری متفاوتی داشتند.

سال گذشته درحالی که تعدادی از اهالی سینما اعتبار جشنواره فیلم فجر را زیر سوال بده بودند از میان هنرمندانی که در جشنواره حضور داشتند، هومن برق‌نورد موفق به دریافت دیپلم افتخار بازیگری شد.

برق‌نورد که پیش‌تر با بازی در آثار کمدی و تلویزیونی شناخته می‌شد، امسال با 3 فیلم که به اندازه نیمی از تمام کارنامه او در فجر‌های قبلی است در دوره 42 جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

برق‌نورد سال گذشته برای بازی متفاوتش در فیلم سینمایی «سینما متروپل» ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر، دیپلم افتخار بازیگری مرد را دریافت کرد،‌ دیپلمی که البته با اشتباه دبیرخانه فیلم فجر با حاشیه‌هایی همراه شد.

«آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر یکی از آثار هومن برق‌نورد در جشنواره 42 فیلم فجر خواهد بود. مهراوه شریفی‌نیا و بهنام تشکر هم‌بازی‌های او در این فیلم هستند.

«شه‌سوار» به کارگردانی حسین نمازی و با بازیگری هومن برق‌نورد و گیتی قاسمی دومین اثر برنده دیپلم افتخار سال گذشته در فجر امسال است.

«لاک پشت» دیگر اثری است که هومن برق‌نورد در آن بازی کرده است، فیلمی با کارگردانی بهمن کامیار که با حضور بازیگرانی چون فرهاد اصلانی،‌ نازنین بیاتی و صابر ابر احتمال حضور در فجر 42 را خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید