یک کیف از دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی به سرقت رفت
کد خبر: 28510

یک کیف از دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی به سرقت رفت

رسانه‌های صهیونیستی از ربوده شدن یک کیف از دفتر نخست وزیری رژیم موقت در قدس اشغالی و بروز یک «شکاف امنیتی خطرناک» خبر دادند.

به گزارش خودکارنیوز، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از بروز یک «شکاف امنیتی خطرناک» در دفتر نخست‌وزیری این رژیم در قدس اشغالی  خبر دادند. 

روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت: «یک اسرائیلی به بخش امنیتی در دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی نفوذ کرده و موفق شده است یک کیف حاوی تجهیزات امنیتی را به سرقت ببرد».

بر اساس این گزارش، این فرد از ساکنان شهرک صهیونیست‌نشین «کریات ملاخی» در نزدیکی «عسقلان» اشغالی است که موفق شده از سد تدابیر امنیتی دفتر نخست‌وزیری عبور کند. وی همچنین متهم به سرقت یک دوچرخه از ساختمان وزارت دارایی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» نیز با انتشار این خبر، نفوذ یک شهروند صهیونیست به بخش امنیتی دفتر نتانیاهو را تایید کرد و گزارش داد که وی فردی ۲۹ ساله است که به دفتر نخست‌وزیری واقع در خیابان غزه در قدس اشغالی وارد شده و یک کیف را به سرقت برده است.

این روزنامه از این سرقت به عنوان «شکست امنیتی» یاد کرد و مدعی شد که پلیس موفق به بازداشت این سارق شده است و وی تحت بازجویی قرار دارد. 

شکاف در جامعه صهیونیستی، با روی کار آمدن کابینه افراطی و راست‌گرای نتانیاهو، تشدید شده و بسیاری از ناظران و تحلیلگران صهیونیست در خصوص جنگ داخلی و فروپاشی درونی رژیم موقت هشدار می‌دهند.

کابینه کنونی رژیم صهیونیستی، در سایه فرسایش قدرت بازدارندگی‌اش در قبال مقاومت که اکنون با معادله «وحدت میادین» در حال پیشروی است، با  اعتراضات گسترده داخلی نیز مواجه است که علیه تلاش‌های نتانیاهو و هم‌قطارانش  برای تصویب طرحی موسوم به «اصلاحات قضایی» صورت می‌گیرد. طرحی که به باور معترضان با هدف تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و  فرار نخست‌وزیر از زیر بار محاکمه‌ به دلیل اتهامات مختلف مطرح شده است.

دیدگاه تان را بنویسید