چین: از تلاش‌های ایران برای حفظ امنیت ملی خود حمایت می‌کنیم
کد خبر: 29316

چین: از تلاش‌های ایران برای حفظ امنیت ملی خود حمایت می‌کنیم

سخنگوی وزارت خارجه چین وانگ ونبین امروز پنجشنبه در واکنش به حمله تروریستی کرمان، بر حمایت از تلاش‌های ایران برای حفظ امنیت و ثبات ملی خود تاکید کرد.

به گزارش خودکارنیوز ، سخنگوی وزارت خارجه چین وانگ ونبین امروز پنجشنبه گفت «اطلاع از انفجارهای مرگبار در شهر کرمان ایران ما را شوکه کرد» و افزود «از تلاش‌های ایران برای حفظ امنیت و ثبات ملی خود حمایت می‌کنیم». 

به گزارش شبکه سی‌جی‌تی‌ان چین، این دیپلمات چینی با تاکید بر این که کشورش قاطعانه مخالف همه اشکال تروریسم است، به خانواده‌های قربانیان حمله تروریستی دیروز کرمان تسلیت و با آن‌ها ابراز همدردی کرد. 

دو انفجار تروریستی بعدازظهر چهارشنبه در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان ۸۴ شهید و ۲۸۴ مجروح برجای گذاشت که محکومیت کشورها و گروه‌های مختلف در سراسر جهان را در پی داشته است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله چهارشنبه شب در چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و شهید ابومهدی المهندس نایب رئیس سازمان الحشدالشعبی عراق سخنرانی کرد و به خانواده‌های افرادی که چهارشنبه در نزدیکی آرامگاه شهید سلیمانی در کرمان به شهادت رسیدند، تسلیت گفت و بیان کرد که آن‌ها در همان راهی به شهادت رسیدند که سردار سلیمانی آن را طی می‌کرد. 

دیدگاه تان را بنویسید